Uppdate

Hej alla fina!!
 
Jag sitter just nu i bilen påväg hem från örebro...har varit hos mormor och morfar från i tisdags och har inte haft tid att sätta mig vid datorn då, och bloggat... och sen så är det så att varken jag eller jessica kan fortfarande inte blogga från mobilen.. blogg appen funkar inte att logga in på! Så det är ju lite surt.
Men nu ska mammi släppa av mig i vaxholm för att träffa ina två favoriter för att äta liteb middag i vaxholm.. hahah har inte ätit nått på hela dagen så dööör nog av hunger snart ;)
 
Men vad har alla för midsommar planer då...fira med familjen, vänner?? Själv vet jag inte riktigt än.. föräldrarna ska åka iväg till några, så jag får väl hitta på nått med pessi :)
 
Men ni får ha det en bra torsdag.. så ska jag försöka fixa så att vi kan blogga från mobilen, men bara så ni vet om vi inte bloggar så är det för att vi inte sitter vid en dator 24/7 
 
Puss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0