In tha school

Hey alla fina!
 
Förlåt för att jag inte bloggat nånting när jag har sagt att det ska bli bättre, men den här veckan som varit så har jag bara varit så himla upptagen och stressad. Hela förra veckan och i helgen så satt jag typ sag och natt och pluggade eftersom vi skulle ha 3 prov denna vecka, men jag fick sen veta att 1 prov blev uppskjutet 1 vecka vilket var riktigt skönt. Men idag så började det med att vi hade idrott i skolan, vi skulle typ ha haft konditionstest med vädret räddade mig, så körde badminton inne ist. Sen så hade jag spanska prov, läser spanska 3 nu och det gick helt åt helvete. haha jag är verkligen sämst i skolan. aa och sen rullade dagen bara på med matte och samhällskundskap..och nu sitter jag kvar i skolan för att plugga no, har prov imorgon och jag kan nada.. som vanligt dåra ;) Så nu sitter jag här döds hungrig för av nån andledning så hoppade jag över lunchen, så vi skickade iväg Josefin och Elin att köpa lite mat.. så nu sitter jag och Linn och bara väntar ;)
Och ikväll så blir det att fira min fina pappa som fyller år idag!
 
Puss på er nu <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0