Dålig uppdatering

Så förlåt för dålig uppadtering har inte haft tid, men om man kortfattar dom dagarna som varit då?
Lördags: Ja, jag och Josefin var och såg Pop Explotion med Eric Saade inte mer att säga om det kvällen
Söndag: Då så skulle vi ha åkt till grönan för att köpa guldkort, men nej så blev det inte.. så vi åkte in till vaxholm ist :)
Måndag: Då var det ju Valborg, hela dagen så solade jag och Josefin.. sjukt skönt att man kan sitta i shorts nu och bara njuta :)
Sen lite senare mot kvällen så kom Elisa och Jessica också, så åt vi lite middag,myste, och dansade hela kvällen, hahah riktigt lyckad kväll med världens finaste vänner säger jag bara :)
Och Idag så ska man tillbringa denna vackra soliga dag åt att plugga ;) Har en No uppsats att göra och så blir det att plugga till Nationella i Matte som vi har imorgon..Åhh jag måste klara det här :(
Vi får höras senare på dagen
Pussaar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0