Sååå Ledsen

Sorry för dålig uppdatering, men vi har inte kunnat logga in på bloggen :(
 
Men om jag ska uppdatera er i vad som hänt i mitt liv denna vecka så har det inte hänt ett skit, Har bara gått i skolan, vilket tröttar ut en riktigt mycket, Går ju på Jensen Norra å där har man ju halv dagar så då hade vi denna vecka att vi började 8 å slutade halv 1, så idag direkt när jag kom hem så somnade jag... haha var så jäävla trött.
Aaa annars har det inte händt något speciellt eller igår så var jag på Tibble gymnasium å lämnade ansökan om att jag ville byta dit,   trivs inte riktigt i min  skolan, plus att där går det olk som jag känner Josefin tex.
 
Och i helgen ska jag bara CHILLLLAAA... på lördag så ska jag på kräftskiva hos Josefiiin, med mina fina vänner. Och söndag så är inget plannerat ;)
 
Men nu ska jag gå å duscha.. och sen träffa Jessica å Josefin.. (nämner henne ganska mycket i inlägget känner jag) Så ni får ha det så bra så länge
 
Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0